Αντί ενημερωτικών διαλέξεων και εντύπων κρίναμε ότι ήταν πιο αποτελεσματικό για την ενημέρωση των μαθητών, η εμπλοκή τους με την διαδικασία της διαμεσολάβησης μέσω διάφορων βιωματικών δράσεων.
Ζητήσαμε από τους μαθητές – διαμεσολαβητές να δημιουργήσουν υποθετικά σενάρια. Επιλέξαμε το καταλληλότερο και κάναμε υποθετική διαμεσολάβηση. Οι μαθητές της ομάδας δημιούργησαν ένα εκπαιδευτικό βίντεο με την εικονική σύγκρουση και διαμεσολάβηση, το οποίο προβλήθηκε στους υπόλοιπους μαθητές με σκοπό την ενημέρωσή τους σχετικά με τη σχολική διαμεσολάβηση στο σχολείο μας.
Επίσης αυτή την φανταστική σύγκρουση μαθητών και την επίλυσή της μέσω της σχολικής διαμεσολάβησης, την φιλοτέχνησαν σε μια εικονογραφημένη ιστορία (κόμικ).
Τέλος στο εργαστήριο του σχολείου, κατασκεύασαν ένα κουτί αιτημάτων διαμεσολάβησης στο οποίο οι μαθητές θα αιτούνται διάφορες περιπτώσεις που χρήζουν διαμεσολάβησης.